Novinky

Zavírací doba poboček Interchange

16.1.2024

zkrácená provozní doba poboček Interchange

Pobočka Akompas- dočasně uzavřena do 10.1.2024

4.1.2024

Pobočka Akompas na adrese Štefánikova 51, Brno, je dočasně uzavřena do 10.1.2024

Uzavření pobočky Interchange

4.1.2024

Od 31.12.2023 je trvale uzavřena pobočka na adrese Smetanovo nábřeží 198, Praha 1

Nová pobočka Praha 1

25.9.2023

otevření nové pobočky

všechny novinky

Nejčastější dotazy

Jaký kurz cizích měn je používán v systému Western Union, odpovídá kurzům našich bank?

Kurzy Western Union se mohou mírně lišit. Jsou odvozovány od kurzu CZK na amerických fiskálních trzích.


V jaké měně mohu zaslat peníze z České republiky?

Z České republiky je možno zaslat českou korunu a do vybraných států – Vietnam, Ukrajina, Čína i americký dolar. Ne všechny pobočky však mohou americké dolary přijmout. Pro bližší informace volejte infolinku 800 190 009.

V jaké měně můžu přijmout peníze?

V místě určení se vyplácí vždy místní měna nebo USD/EUR. Pobočky a partněři společnosti Intercash na území České republiky vyplácí pouze české koruny(CZK).

Za jak dlouho po odeslání dostane příjemce peníze?

Obvykle jsou peníze k vyzvednutí během několika minut. Záleží však na pracovní době poboček v místě určení.


Můžu poslat peníze na účet/z účtu?

Western Union převod peněz je expresní služba, která nepracuje s bankovními účty, protože by se tím celý proces zpomalil. Pokud je Vaše banka ochotna Vám přes Western Union peníze poslat, je to možné.


Co potřebuji vědět o osobě, které chci poslat peníze?

Je nutné znát celé jméno příjemce a zemi, v které si hodlá peníze vyzvednout.

Co potřebuji vědět, abych si mohl peníze vyzvednout?

Musí znát jméno odesílatele, zemi odeslání, přibližnou odeslanou částku, kontrolní číslo peněžního převodu (MTCN), které může příjemci sdělit jedině odesílatel. Také je potřeba, abyste u sebe měl/a platný doklad totožnosti.


Do kdy si musím peníze ze systému vyzvednout?

Není stanoven žádný limit do kdy si musíte vyzvednout své peníze.

Jak mám postupovat v případě reklamace? Jedná se o špatně zadané jméno příjemce nebo odesílatele.

Jakoukoliv změnu může provést pouze odesílatel a to vždy osobně na pobočce odkud odeslal peníze, budé také požádán o předložení dokladu totožnosti. Pro jakoukoliv jinou reklamaci se prosím obraťte na naši infolinku.

copyright © 2012 Intercash, s.r.o.

Vytvořil: Jiří Šmíd