Novinky

Nová pobočka Interchange v Mostě

18.7.2017

Od pátku 21.7. bude otevřena pobočka Interchange v Mostě v OC Central.

Uzavření pobočky Interchange Brno

29.5.2017

Dnešním dnem byl ukončen provoz pobočky Interchange Brno na ulici Dornych 4.

Provozní doba infolinky ve dnech od 14.4. do 17.4. je 8:30 - 20:00.

13.4.2017

Pro ověření otevíracích dob poboček kontaktujte naši infolinku - 800 190 009.

Dočasné omezení provozu infolinky Western Union

6.2.2017

všechny novinky

Nejčastější dotazy

Jaký kurz cizích měn je používán v systému Western Union, odpovídá kurzům našich bank?

Kurzy Western Union se mohou mírně lišit. Jsou odvozovány od kurzu CZK na amerických fiskálních trzích.


V jaké měně mohu zaslat peníze z České republiky?

Z České republiky je možno zaslat českou korunu a do vybraných států – Vietnam, Ukrajina, Čína i americký dolar. Ne všechny pobočky však mohou americké dolary přijmout. Pro bližší informace volejte infolinku 800 190 009.

V jaké měně můžu přijmout peníze?

V místě určení se vyplácí vždy místní měna nebo USD/EUR. Pobočky a partněři společnosti Intercash na území České republiky vyplácí pouze české koruny(CZK).

Za jak dlouho po odeslání dostane příjemce peníze?

Obvykle jsou peníze k vyzvednutí během několika minut. Záleží však na pracovní době poboček v místě určení.


Můžu poslat peníze na účet/z účtu?

Western Union převod peněz je expresní služba, která nepracuje s bankovními účty, protože by se tím celý proces zpomalil. Pokud je Vaše banka ochotna Vám přes Western Union peníze poslat, je to možné.


Co potřebuji vědět o osobě, které chci poslat peníze?

Je nutné znát celé jméno příjemce a zemi, v které si hodlá peníze vyzvednout.

Co potřebuji vědět, abych si mohl peníze vyzvednout?

Musí znát jméno odesílatele, zemi odeslání, přibližnou odeslanou částku, kontrolní číslo peněžního převodu (MTCN), které může příjemci sdělit jedině odesílatel. Také je potřeba, abyste u sebe měl/a platný doklad totožnosti.


Do kdy si musím peníze ze systému vyzvednout?

Není stanoven žádný limit do kdy si musíte vyzvednout své peníze.

Jak mám postupovat v případě reklamace? Jedná se o špatně zadané jméno příjemce nebo odesílatele.

Jakoukoliv změnu může provést pouze odesílatel a to vždy osobně na pobočce odkud odeslal peníze, budé také požádán o předložení dokladu totožnosti. Pro jakoukoliv jinou reklamaci se prosím obraťte na naši infolinku.

optimalizace PageRank.cz

Vytvořil: Jiří Šmíd